2013. július 8., hétfő

07.08 Zuzka-Zuzkaaaaa

Ugyanis ma két Zcutot nyomtam. Imádtam őket, mondanom se kell. Az első lefárasztott, de éreztem, hogy még maradt bennem energia, így belekezdtem a másodikba, ahol viszont néhol úgy éreztem, hogy rögtön összeesek. Ilyenkor érzem, hogy tényleg edzek. :)

Próbálom összeszedni a gondolataimat, hogy mi is volt az első edzéskémben.
Aham, hat gyakorlat és két kör, 10:31:

  1. 10* hasra fekvős burpi 180 fokkal elforogva
  2. 20* low jack jump
  3. 20* bokaérintős biciklizés
  4. 20* előre-hátra kitörés: ugrókitörés, előre lépsz kitörésbe, hátra kitörésbe és ugrókitörés
  5. 20* plankben oldalugrálás, de csak ide-oda, nem a kézhez
  6. 10* 3 ugró kitörés, hátsó láb előre hoz, ugró guggolás, visszavisz és előlről
Fincsi volt, de még bírtam, így belekezdtem egy aljasba.

Öt gyakorlat (kettő osztva), három kör, 12:02:
  1. 5* 10 magas térdemeléses helyben futás, hasrafekvés, felnyomás plankbe, térdhúzás, vissza hasra, felnyomás plankbe, másik térdhúzás (kommandós fekvőtámasz), felpattan
  2. 10* félburpi, azaz fekvőtámasz nélkül
  3. 10* oldalkitörés térdhúzásos szökkenéssel
  4. 10* félburpi
  5. 10* oldalkitörés térdhúzásos szökkenéssel
  6. 20* ugrócserés oldalkitörés
  7. 20* pike jump, azaz planktartásban ugrálás oldalra, de nagy ívben szökellve
És ennyi. Ömlött rólam a víz, megszolgáltam a napi kaját és állatira élveztem a dolgot. És el kell mondjam, hogy feszesedem, keményedem, nagyon látványos az eredmény. Imádom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése