2013. július 17., szerda

07.17 gyorssegély ZWOW

Ébredés kicsivel egy óra után. Reggeli zabkása, vitaminok, telefon, hogy jó az idő, így rajtoltunk a strandra. Ott jóízűen fetrengtünk este hétig. Akkor irány haza, ahol muszáj voltam teleenni magam, mert a strandon csak egy fagyival növeltem a fogyasztott kalóriák számát.
Itthon toltam egy uborka-saláta-kukorica-olívabogyó-fetasalit, majd egy fehérje-túró-joghurtnasit. Mivel közben már fél kilencre járt az idő, így villámsegítségként belevágtam a ZWOW #70-be.
10 perc alatt két kört, 3 gyakorlatot és egyetlen ismétlést sikerült teljesítenem. Ez 1 kerek ismétléssel több, mint a Zuzka eredménye, bibiiiiii :D
A gyakorlatok:

Nem igazán éreztem a gyakorlatok jelentőségét, de strapás volt, így valamire csak jó. Gyorsnak gyors, a hasam megfájdította és most futok dolgozni. Ma se csak lustálkodtam és ez jó érzés. Ja, volt még icipici húzó-gyakorlásom és 2*6 toe to bar-om. A bibi, hogy kicsit hajlított lábbal csinálom, mert másképp leérne a lábam. Így pedig már-már aggasztóan könnyű mostanra. A stadionban majd szabályosan is tudok gyakorolni. És most futás dolgozni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése