2013. július 11., csütörtök

07.11 Ma csak ugráltam...

...de még mennyit! Délelőtt helyettesítettem, azaz 8 órás állómunka csekély számú szünettel, fokozott figyelemmel. Persze, hogy amikor végeztem és hazaértem, egyből ebéd után ágynak dőltem és szundiztam 3 órát.
Nagyon jól esett, egész héten nem sikerült magam kialudnom, de olyan szinten, hogy valószínű a fáradtságtól alvajártam éjjelente. Többnyire enni osontam álmomban, de egyszer meghámoztam a kispárnát a burkolatától. A párom kérdéseire válaszoltam ja és majdnem felrobbantottam a lakást, mert megkíséreltem félalva főzni is... :S Jó, hogy biztonságis tűzhelyek vannak...
Na szóval, aludtam. Még a délelőtt megbeszéltem egy hegyifutást, de azt el is mosta az eső kettőre, így majdnem pihenőnap lett a vége. Aztán a párom indult vissza dolgozni, én meg elvitettem magam a bevásárlóhoz, hogy hát akkor én szerzek magamnak emberkaját, ha már egyedül leszek és egyúttal hazafelé edzek is egyet a stadionban. Vettem körtét, nektarint, sárgadinnyét, uborkát, almaszirmot, szotyit, joghurtot, kefírt és gyümölcsteát, egyszóval mindent, mi veraszemszájnak ingere. Ezt némi zöldséggel, túróval és fehérjével kiegészítve vidoran elleszek pár napig. Na és akkor, vissza a tárgyhoz! A stadionban rám tört a lustaság, így ma csak ugráltam. Megint olyan 100-500 ment egyszerre, összesen 3333, egyre könnyebben megy, próbálom a gyorsaságot fokozni, hogy kicsit felpörgessem, de így sokszor akadok bele. Majd belemélyedek a szakirodalomba és kisütök valamit. Túlságosan nem fáradtam el, de lelkiismeretem lángjai eloltva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése