2013. július 14., vasárnap

07.14 Űberhalálbrutáledzés stadionmódra

Ilyenekkel bíztatnak minket. Szerintem nagyon cool
Áh, nem is igaz a cím, még lehetett volna fokozni. De azért keményen toltam ma. Nagyjából jegyzeteltem a pihenőkben, hogy mit műveltem, de mivel csak betűjelekkel, így nem biztos, hogy tudom rekonstruálni az egész dolgot...

Először is, vettem egy új, óccsó ugrókötelet, mert a másikat nem szeretem a súlyozása miatt. Nagyon hamar a kettőt egybeolvasztottam, mert az újnak a fogantyúja jó, a réginek a madzagja, mert az újnak a madzag pillekönnyű, így nehezen használható, a réginél meg a fogantyú dögnehéz, szóval lőn egy, hajszálnyit túl rövid, de amúgy egészen jó kötelem.
Ilyen a mi stadionunk. Számomra gyönyörű, mostanában a kedvenc helyem, ezért jövök mindig olyan szívesen.
Kezdetnek próbálgattam kicsit, 100-200-200 adagban. Aztán sétaszünet, kétbetűs kitérő okán, meg kerestem a jó helyet.
Aztáááán 1000 ugrókötél következett váltott technikával, de főleg az alapverziók és egylábasok, max bukásszünetekkel. Hamarosan 10 páros lábbal lépcsőre felszökdelés következett kettesével véve a fokokat. Pihenőben próbálgattam, hogy lépcsőre fel egyik láb, másik láb, le egyik, másik. Csináltam huszat belőle, majd egylábon lépcsőre felszökdelés következett, 5-5, cserélgetve. Végül ezt a szettet 10 lépcsőre páros lábbal felugrálással zártam, ezúttal egyesével. 13. Pontosan ennyi fokból állt az az átkozott lépcső.
A következő szekció egy részéhez elővettem a telefont és egy laza tabatával kezdtem, páros lábbal ugrálva le-fel egyetlen lépcsőfoknyit, gyorsan. Ez még nem volt elég, így lihegés után jött a tabata fel-fel-le-le. Na, itt kezdett az orromról záporozni a földre a víz... Aztán annyira tűnődtem, hogy hogyan tovább, hogy beiktattam 20 lépcsőre felfutást egyesével, ezúttal egy 19 fokos lépcsősoron. Közben kétszer gyorsan megcsodáltam a vízesárokban egy fura halat, ami ebi, vagy nem ebi, én nem tudom, de érdekes volt, megérte a szusszanást. Itt egyébként meglehetősen forrtak már a combizmaim, fogok még itt cikázni úgy érzem, nagyon jó kis szabálytalan, meredek lépcsősort fogtam ki.
Ezután következett a tabata fekvőtámasz, mert nem volt mostanság elég mell. 18, 12, 8, 6, 6, 5, 5, 6 lett a darab, de szerintem nem összehasonlítható régebbiekkel, mert most nem csak ennyit csináltam. Ezzel végezve 10 percet indítottam a telón és nyomtam a kötéllel az ismétléseket, 1300 lett. Ezután kezdett elegem lenni, így már csak 8 szűk fekvőtámaszt nyomtam, majd 3 húzót a létrámon, végül 10 lábemelést. És kész voltam, de teljesen, így indultam haza.
Bizonyíték, hogy nem egyedül gallózom. Anyuka, kisfia, mindenki sportol.
Lestrapálva, de boldogan. És ezzel beálltam a sorba a tükrös képek tekintetében :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése