2013. július 6., szombat

07.06 visszatérés Zuzanához

Ma a Zcut disc2 workout8-at csináltam. Time challenge. Meggyőződésem, hogy valahol eltértem a kívánatos formától, mert 13:54 alatt ment le, azaz 1:15-öt vertem Zuzkára. És úgy érzem, hogy talán az ugró guggolásaim nem ültek elég mélyen. Vagy nem tudom.

Egyébként strandos nap volt ismét, bár nem sikerült jól, anyuékkal mentem, nem ott voltunk ahol szeretek, egy sarokban gubbasztottunk. Jót nevetgéltünk, de azért ennél többet vártam. Szeretem gusztálni a húspiacot ( :P ), nézelődni, úszkálni, most ettől mindtől teljes mértékben meg voltam fosztva. Reggel jót aludtam, napközben túl sokat ettem, szóval elkényeztettem a testem rendesen.
Így aztán most, mielőtt újabb kulináris kalandokba vetném magam, megdolgoztam a napi betevőmért, elővettem Zuzkát.
Nem bántam meg. Szó szerint habosra izzasztott amellett, hogy rosszabbra számítottam ennél a workoutnál. Mikor megláttam, hogy mennyi feladat és három kör, felakadt a szemem rendesen, ehhez képest ez most elég kis laza volt, lehet, hogy ma még edzek kicsit, ha belefér.
Minden gyakorlat előtt kellett csinálni egy hárompontos burpit, ami így nézett ki:
 Terpeszguggolásban egyik bokánál átellenes kézzel talajérintés, felugrás, másiknál talajérintés, felugrás, hagyományos burpi.
És a többi gyakorlat:

  1. 20 ugró kitörés
  2. 20 ugró guggolás
  3. 20 reptile, azaz plankben lábfelhúzás oldalra.
  4. 20 oldalkitörés
  5. 20 sárkánykitörés, azaz kitörés hátra slégan, felemelkedés, felugrás térdet könyökkel érintve
  6. 20 újabb reptile
3 kör és kész is. A végén csináltam plusz egy 3pontost a biztonság kedvéért. Élveztem, izzadtam, nagyon jó volt, tényleg. Alig várom a következőt, bár félek tőle. Egyre nehezebbek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése