2013. július 16., kedd

07.16 Képek napja + futottam

Éjszakás vagyok és bamba. Mivel ahogy felébredtem, újabb változásokat éreztem magamon (nem tudom, ki hogy van vele, de mindig ébredéskor tűnik fel, ha valami változott- fogyás-hízás-formálódás-odanőtt-elfogyott-kilapult), kaptam a gépet és bőszen kattogtatni kezdtem. Persze, hogy semmi nem látszik, ezek kicsike dolgok. :D
Mindenesetre a combom és a csípőm sokkal rugalmasabbnak érzem, a hasam meg mintha egy kicsit kisebb és definiáltabb lenne. Nagyon szeretem mostanában ezeket az újféle edzéseket, mert tényleg sokat kivesznek belőlem, így hiszek benne, hogy egy pici változást sikerült elérnem. Ja, és a fenekem továbbra is egy tragédia.
 
És oldalhasi izomlázam van, bár csak egy kicsi, de jól esik. 

Eltűnődtem, hogy ma milyen sportra éreznék ingerenciát és úgy éreztem, hogy stadinapra vágyom ismét. Csakhogy most hirtelen nem viselnék el még egy olyan brutál ugrós-lépcsős napot, mint két napja, abból heti 1-2 bőven elég. Így végül futni mentem. Mivel az órám nem töltött fel, így óra nélkül. Nem volt rossz és még jobb lett volna, ha eszek is előtte, mert így három kilométer után rosszul lettem, brutál alhasi görcs tört rám. Gondolkodtam, végül arra jutottam, hogy megvártam egy kocogó ismerőst és nagyon laza, lassú tempóban folytattam, így nem volt semmi gond. Csak az utolsó három körre pörögtem fel újra. Aztán nyújtás és irány haza. Mára ennyi elég volt. 10 km laza futás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése