2013. július 5., péntek

07.03 Séta és Zuzana

Tombol még az őrület, ma is őt vettem elő. Annál is inkább, mert megint rohamtempóban kellett melóba elkészülnöm. A Zuzka 7 egy annyira aljas mocsok volt, hogy madnem belehaltam. Ha ezt rendesen csinálod, brutális.
És én nem bírtam rendesen csinálni egyszerűen, mert nem elég hozzá a kondícióm.
Egyszerre tíz percet kellett nyomni, adott gyakorlatokból 3 kör, gyakorlatonként 40 másodpercig, pihenő nélkül.
A gyakorlatok:

  1. Szumo ugró guggolás, láb össze, rendes ugró guggolás, láb szét stbstb.
  2. Oldalugrálás oda-vissza páros lábbal, méghozzá ha lehet, magasra. Nem jó érzés az ugró guggolások után.
  3. A pihis gyakolat következik, felugrás, burpiban hasra fekvés, átgördül, térdhúzás, visszagördül, felugrás.
  4. Hegymászás. Ekkor már nem nagyon akar menni.
  5. Plankben könyököl, egyik kéz tenyerel, másik kéz tenyerel, egyik vissza könyökre, másik vissza könyökre, folyamatosan.
Emellett lenyomtam a beígért 3*10 börtöntricepszemet is székre feltett lábbal, meg csináltam még valamit, ami nem tudom, mi. Szerintem húzódzkodással bohóckodtam egy csomót. Ez most szintén hobbi. Jót sétáltunk a párral és mentem dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése