2013. július 10., szerda

07.10 tovább Zcutulok...

A napi program ismét meló, vásárlás, fetrengés, evés-ivás, edzés. Ismét Zuzana, méghozzá az utolsó, a 12-es edzés, ami elég kemény volt ahhoz, hogy már csak a legkönnyebbet, az egyest csapjam hozzá.

Három összetett gyakorlatom volt, két körben:

  1. 10* 10 oldalugrálás, 1 burpi
  2. 5* 20 hegymászás, 20 rákugrálás
  3. 10* öszvérrúgás, felugrás, két oldalra oldalrúgás
Nagyon strapás, az első feladatnál majdnem feladtam. Ja, közben rettegtem, hogy fel ne rontson az alsó szomszéd, mert ez a hoppogás bizony lármás. Végül kitartottam, élveztem és belekezdtem az egyesbe, mert meghozta a kedvem. 13:36 alatt végeztem, kicsit lassabban, mint Zuzana.
Az egyes workout viszont már csak 6:52-be került, fejlődöm. De ezután kénytelen leszek mást is edzeni és magamnak is kitalálni edzéseket, mert a végtelenségig nem ismételhetem ezeket. Azért egy darabig még igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése