2013. április 29., hétfő

04.29 Rekettyésfutás

Délutános hetem következik, ami a lehető legrosszabb ebben a csodálatos időben. Nincs mit tenni ezzel, így délelőtt tűntem fel galoppban a rét tájékán.

Az órám úgy tűnik, hogy jelenleg bemondta az unalmast, így kénytelenek vagytok bemondásra elhinni nekem, hogy 10.01-t futottam, 53:valamennyi alatt. Próbáltam nagyon nyugodtan futni ismét. Egyszer a fordulóban megálltam inni. Térd fájt, de többnyire elviselhetően, bár előfordultak rossz perceim is. A mező csodás, fehér és sárga és zeng a madaraktól. Végezve a céltávval még szívesen kint maradtam volna kicsit, mentem volna a stadionba nyújtani, pihenni, kicsit ráfutni, de sajnos más dolgom is van. Annyi a tervem, hogy a jövőben nem szeretnék minden nap tízet futni, mert félek, hogy hozzászokok, keresnem kell valami ciklikus váltogatóst...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése