2013. április 7., vasárnap

04.06 HII(r)T(elen) haláááál...

Reggel jöttem melóból, piacoltam, aztán olvastam bőszen, így későn kerültem ágyba, fél kettőkor már keltem. Igen, megint csak a kifogás, hogy mért nem kaptam magam össze és csináltam valami elfogadhatót. Mivel éjfélig sem kezdtem semmibe, viszont a telefonomra csodás interval timert töltöttem, így hirtelen halálra szavaztam, félálomban.

Tabatára állítottam a telót (20/10*8), beizzítottam a muzikát és első körben széktámaszos húzódzkodásokat nyomtam.

Második körben a statikus plank következett,
majd egy tabatányi fekvőtámasszal kínoztam magam. Ugye nem kell mondanom, hogy ez hiperszar?

ezután előkapartam a sózsákot és guggoltam egy tabatát, előbb hagyományosan, de közben rájöttem, hogy elől tartva szimpatikusabb a gyakorlat.


Végezetül pedig egy tabata hasizommal búcsúztam.
Köszönöm szépen, nagyon finom volt. Rá fogok szokni megint ezekre a párpercesekre, mert tavaszi fáradtságra máris nagyon beváltak, másrészt úgy tűnik, hogy ebből az irányból most nagyon edzetlen vagyok. Sokat ettem, fáradt vagyok, alszok. Ja, a telefonomra a Gymboss inteval timerét töltöttem, nagyon bejött. Egy-két apró hibát találtam benne, így fogok tesztelni más timereket is, de csak szépséghibák, amúgy kiváló.
Szépséghiba: gyakorlat közben írja, hogy hány kör van még hátra az aktuálison kívül. Zavaró, hogy azt kizárja, mert így ha azt látom, hogy nulla, még van hátra egy...ja és jó lenne, ha a legvégén másféle hangot adna ki, mint közben, hogy tudjam, hogy vége. Így kénytelen vagyok számolni közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése