2013. április 13., szombat

04.13 tabata, te aljas!!!

Megint kicsúsztam az időből, ofkorsz, mert megyek ma is délutánra és itthon van a pár és ilyenkor folyton összevissza kapkodok és mégse készülök el semmivel úgy, ahogy szeretném. Így ma ebédet főztem (nem vittem túlzásba), ezért nem jutottam le a terembe. Maradt még kicsi időm, így gondoltam, legyen tabatázás. Szokásos 4 perc 1-1 gyakorlatból, eddig háromig jutottam, fekvőtámasz, zsugorülés, vagy mi és fenékemelgetés sózsákkal. Jól ment, este majd részletezem és folytatom is. Statikus plankből csak 1:20-t voltam képes kitartani, a többi után egyszerűen nem ment, a kövi 20 másodperc megölt teljesen. Na most ennyi, este részletezek, tagolok, képeket pakolok, de most futás! :)



Inkább holnap. Most este van, nem folytattam. alszok. Nyolc órát álltam melóban, szét vagyok zuhanva. De az a 13 perc meló előtt, az nagyon jó volt.

Fekvtámasz: 18, 13, 10, 6, 6, 6, 4, 6
Hasizom: 15, 14, 13, 12, 11, 11, 11, 10
Fenékrúgóztatás-szerűség sózsákkal: 27, 36, 44, 50, 52, 54, 57, 59 Nem tudom, mért gyorsultam fel ennyire, az elején még teljes emelést terveztem, aztán már nem teljesen az lett. Viszont istenien ökölbe szorult a farizmom...holnap elvileg kirándulunk. Ha nem esik...de folyton esik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése