2013. április 26., péntek

04.26 ...mert nem férek a bőrömbe (futás)

Mivel tegnap fixre megbeszéltük, hogy kell az egy pihenőnap, így 3/4 négykor már vágtáztam a stadion felé, célként 11 kilométert kitűzve, hogy meglegyen a héten az 50 kilométerem. Jelentem meglett.

 A térdem a nyolcadik kilométernél jött megint elő, a bal térdem külső fele fáj, ha ülve hajlítgatom, érzem, ahogy kattog és zörög...gáz... próbálok többet inni kenőanyagként és jó lenne egy ízületvédő-kúra. Meg talán némi pihenő néha...A futótársamnak nálamnál nyilvánvalóan több esze van, így most ő nem jött. Emiatt erősebb tempót mentem, mint együtt szoktunk, végül is nem volt rossz, bár kicsit nehezen bírtam a fáradtság miatt. 5 órát aludtam egyébként és mindjárt indulok dolgozni. Szép baleset...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése