2013. április 8., hétfő

04.08 rövid, de gyilkos résztávozós...

Röviden: 2km bemelegítés, 4 stadionkör az egyenesben fullon sprintelve, a görbületben lihegve, kocogva-sétálva (2.5km). Igen, megfájdult a petefészkem a végére, úgyhogy igencsak hatásos lett. 1.5 km levezető lett volna, de belesprinteltem még egyet, mert elpletykáltam az utolsó résztáv után öt percet. Ebéd: gyors fehérje, mert nincs több időm.
Köszi Sasa...enélkül szerintem ma el se indultam volna...
  • Este van, itt vagyok. Első sorban szeretném elmondani, hogy büszke vagyok a metálozott csajokra és az egész szerkesztőbrigádra a street workoutos helytállásért. Kicsit sajnálom, hogy messze lakom, nem tudok bekukkantani az ilyen rendezvényekre. Nem teljesen az én asztalom, de azért igencsak érdekelne és lenne mit ellesnem. Gyerekek, ügyesek, szépek voltatok, gratulálok.
  • Aztáááán meg, nagyon jó volt az a fent megosztott motivációs videó, már-már letettem a mai sportról, mikor megnéztem, felpörögtem és indultam résztávozni. Sajnos a Garmin-diagrammokon nem látszik igazán jól, de nagyon jó kis edzést sikerült meglehetősen gyorsan összehozni. Ráadásul végre kisütött a nap, pólóban-rövidnaciban futottam és nem fáztam, csodás volt. Megdolgoztam a mai napi betevőmért.
  • Ami egyébként meglehetősen keveskére sikeredett. Sok alma, de már kevesebb jóval, mint tegnap. Egy adag zabkása, egy adag fehérje és egy nyári zöldséges cottage cheese. Ez amúgy tényleg kevéske... valamit még ennem kellene, én úgy érzem... vagy inni... de nem igazán vagyok éhes, inkább stresszes vagyok. Jó éjt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése