2013. április 14., vasárnap

04.14 hátaztam-hasaztam

Kellemes kis napot tudhatok magam mögött. Végre egy szabadnap, szép idő, legalábbis úgy nagyjából, szalonnasütés a párral kint a zöldben.
A madarak csiripoltak, a természet széplett nekünk, én lelkesen pirígattam a graham zsemlécskémet a nedves fából készített tűz felett, hogy aztán egy kis vajat olvasszak rá (ezt nem diétás, hanem húsnemevős késztetésből). Meglepő, de ízlett úgy, mint a hagyományos csöpögtetett falatok szoktak, melyekkel most a kedves kényeztette magát. Aztán kis napozás, nyújtózás, ám amikor a napocska sokadszorra bújt egy nagyobb felhő mögé, meguntuk a dolgot és hazaindultunk (erre persze előbújt). Kis pihenés után a teremben kötöttem ki (utolsó percben, mint mindig). Ismét a hátazós nap következett, a második kedvencem, rögtön a láb után. ezúttal egy mérsékelt adag hasizommal mixeltem.  Nem volt túl sok időm, így belecsaptam a lecsóba.

  1. mellhez húzás csigán emelkedő súlyok, csökkenő darabszám mellett szuperszettben
  2. 4*30 haspréssel
  3. rúddal állva evezés előbb 27, majd fokozatosan emelve a tétet cirka 47 kilóval szuperszettben
  4. 4*25 hipernyújtással
  5. tarkóhoz húzás, 4*8 volt betervezve, de szégyenkezve vallom be, hogy nem ment, elsősorban a markom adta fel a harcot, annál is inkább, mert ez szuperszettben
  6. 4*10 láb- és csípőemelés bordásfalon csüngve
Megtettem, amit tudtam, jól elfáradtam azért, bár ha több időm van, lett volna még nafta bennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése