2013. április 9., kedd

04.09 lábedzős

Viszonylag korán kellett indulnom, hogy letudjam a napi edzést, mert ismét dolgozom délután. Ezen kívül elég depi voltam és tudom, hogy az, ami ilyenkor a legjobban kikapcsol, egy jó, ütős lábedzés. Jelentem, siker! Nem vittem nagyon túlzásba a dolgot, az tény, valami nem teljesen oké most velem, de azért igyekeztem. Ami meg mégis kimaradt, azt pótlom majd egy másik napon.

  • guggolás: bemelegítés (30 rúddal, viszonylag szűken) után 15*55kg, 8*65kg, 5*70kg (6 volt a terv, de öt után elszédültem és csillagokat láttam, így hagytam. Erre mondtam, hogy valami nem teljesen oké.), végezetül 2*78kg. Gondoltam rá, hogy menne még egy, de egyedül nem mertem belevágni, így most ennyi maradt. Ha jól megy, akkor jövő héten azt hiszem, hogy próbálok emelni a súlyon még egy icipicit. Mivel a combom teljesen korrekt módon bírja, viszont a derekam gátat szab a fejlődésnek, így lehet, hogy kicsit belekóstolgatok a tolózásba is, azzal jóval nagyobb súlyokat lehet combbal megmozgatni.
  • lábfeszítő, 4*8*60kg, kettőnként befordított lábfejjel. Szuperszett-féleségben
  • lábhajlító, 4*8*28kg. Mivel itt sem éreztem tökéletesen magam, icipici hányinger is befigyelt, így nem szünet nélkül ment a két gyakorlat, hanem picike szussz befigyelt közben. Végezetül pedig
  • egylábas palánkguggolások, lábanként 4*10. Rég csináltam, de nagyon jól esett és éreztem, hogy kifejezetten a popót dolgoztatja. Hát, ennyi.
Ja, itthon még előtte játszottam kicsit, a 10 másodperces nagyon lassú leereszkedést gyakoroltam húzódzkodásban. Csak 2*3 ment, mert borzasztóan szétszedi a tenyerem, de jól esett.
Ha a héten még jut rá időm és ingerenciám, akkor becsempészek pár lábazós elemet a többi edzésembe. Például egy jó kis sétáló kitörés már elférne a palettán. És tartozom magamnak egy merevlábas felhúzással is. Nem is értem, mért sprintnap után akartam lábazni. Ahhoz képest tök jól is ment. Na mindegy. Nem tudom, hogy lesz időm, dolgozni, tanulni is kell... majd kiderül. Mára ennyi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése