2013. április 4., csütörtök

04.03 edzőtermes láb-vállnap és visszafogott étkezés

Jól sikerült a nap. Éjszakára dolgoztam, keltem, kajáltam, "sofőr" elvitt angolra, végigültem, "sofőr" elvitt a terembe, edzettem több, mint egy órát. Eleinte megszenvedtem, de aztán nagyon jól esett. Váll-lábnapot tartottam, végül hazamentem, kajáltam, bambultam és irány a munkahelyem.
Az edzés: Na lássuk csak, elég összevissza napot tartottam. Legelőször azt tettem, amit mindig: guggoltam. Guggolni szép, guggolni jó, guggolni kell. Ezzel párhuzamosan belekezdtem oldalemelésekbe is, ezt a kettőt váltottam.
Guggolás: Bemelegítésképpen tízek megállás nélkül rúddal. Nyakban-elől-fent-vállból nyomás. Ezután 16*50kg, 10?*60kg, 6*65kg, 4*70kg, 1*78kg. Nem mertem folytatni, mert egyedül maradtam a teremben, ilyenkor nem túl tuti az érzés, hogy ha magamra pottyantom, akkor úgy is maradok reggelig, mert nincs, aki leszedje. Érdekes, hogy a combjaim gond nélkül bírják, a derekam rogy be, mikor nem folytatom. Azt hiszem, kívánatos némi hipernyújtás, több merevlábas...
Oldalemelés: 4*12*4kg. Ezen hamarosan emelni kell.
Előreemelés váltott kézzel: 4*8*7kg
Lábfeszítő: 2*10*50kg, 2*8*60kg. A hatvan a jó megoldás, legközelebb onnan indítok.
Döntött oldalemelés: 4*10*4kg.
Lábhajlító: 4*8*28kg. Emeltem, de még nem teljesen megy. Kicsit erőltetni kell.
Guggolásból vállból nyomás: 2*8*25kg, 1*8*30kg, 1*10*30kg. Szintén kicsit emelhető, de még a szoktatási fázisban járok ezzel a gyakorlattal.

A vasárnapi hátazós edzésem olyannyira jól sikerült, hogy még mindig izomlázam van a dologtól. Úgy gondoltam, megint próbálok kicsit másképpen közelíteni a dologhoz, plusz a súlyokat erőszakosan emelni akkor is, ha kicsit nehezebben megy. Meg kell alaposan erősítenem. Az izomláz pedig azt mondja, jól kezdtem a dologhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése