2013. április 18., csütörtök

04.18 futottam, de nem úgy, ahogy elképzeltem

Rengeteg embert kivonzott a jó idő a szabadba. Én úgy mentem ki, hogy nagyon-nagyon lazán futok egyet bemelegítésként, aztán ugrálok, keresek rudat, meg mászókát a parkban, játszogatok kicsit.
Aztán rögtön az első kör után próbálgatni kezdtem a pulzusomat letornázni. Hááááát, 149-re sikerült úgy, hogy más majdnem 7 perces kilométernél jártam. Úgy éreztem magam, mint aki helyben fut. Nem tudok így...! Akkor pont utolért egy ismerős, így végül lett 10 laza, beszélgetős kilométerünk kb 55 perc alatt. Közben belefutottunk mindenkibe, aki él, mozog és fut. Jó volt, elvileg holnapra is megbeszéltem egy futást egy másik ismerőssel, ha le nem mondja addig. Én ezekben már nem bízom, de hátha! Jó lenne. Ő sokkal lassabb, lehet pulzuskontrollálni kedvemre és aztán pattoghatok is, mint a nikkelbolha.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése