2013. április 19., péntek

04.19 hegyi gyötrős fecsegős

Halloween-maszkban futottam, csakis arról lehet szó... :P
Tegnap említettem, hogy mára futórandit dumcsiztam le, végülis sikerült összehozni. Hülye fejjel kitaláltam, hogy menjünk a hegyre futni, úgyhogy indultunk is.
Nem ment jól. Finoman szólva. Lehet jobban ment volna, ha kicsit csendben is maradunk, de folyamatosan löktük a szöveget, jól esett. Nagyon bírom a csajt, csomót röhögtünk szenvedés közben. Kellett ez, csak most nagyon álmos vagyok. Elég durva lett ez a hét. Holnap nem tudom, hogy mit csinálok, kellene egy termes nap, de holnapután dombfutás lesz, az aranyos kis móka és csak 150 méter. Tervem a második hely, ugyanis ketten szoktunk felnőtt nők futni, de én csak síkra vagyok hitelesítve. Nem baj, mindenben nem lehetsz az első...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése