2013. április 2., kedd

04.02 diéta előkészületek

Nagyjából minden kész a tavaszi életmód-visszaváltós bulira. A húsvéti maradék nagyját sikerült elpusztítani, múlt héten beszereztem a vitaminjaimat, ma a fehérjémet (óh, nem is tudtam, mennyire hiányzott) és mindjárt indulok futni.
Nem mondom, hogy ma én voltam az egészséges életmód, vagy a visszafogottság példaképe, de most még nem is ez a feladat. A heti vállalásom, hogy apránként kipotyogtatom a szénhidrátot ismét, csökkentem az adagokat, eleget iszok. Mindjárt elmegyek és kocogok egy LASSÚT és jól esőt. Aztán pihenek, alszok, testápolok, végül elmegyek dolgozni éjszakára. Még két sovány töltött káposzta a dagikajám és ennyi. Boldog vagyok, szeretek diétázni.
Közben keresem a futóversenyeimet. Keresem-keresem, de egyenlőre csak egyet találtam, amire készülök. Jobb lenne kicsit több. Szeretem a kis versenyeket és ébren tartják a motivációmat.

Nahh, futottam is. Ritka vacakul ment. Olyan régen voltam kint, hogy az erek szépen összeszűkültek a lábamban, aztán fájt és dagadt és rossz volt piszkosul. Holnap már sokkal jobban megy majd, de most is megtettem, amit tudtam.

1 megjegyzés: