2012. december 28., péntek

12.28 fekvőtámaszok, táncház, séta haza

Úgy határoztam, hogy ha már mostanában olyan sokan dícsérték a fekvőtámaszokat, nekigyűrkőzök én is újra a 100 fekvőtámasz-programnak.
Szokás szerint in medias res kezdtem a dolgot, gyors szintfelmérő (24db) és egy óra pihenő után belevágtam a harmadik hét középső sávjába, hogy két perc után rádöbbenjek, kicsi vagyok én még ehhez. Kezdtem 20, 15 darabszámmal, egy perces pihenőkkel, ahogy a monitoron feketén-fehéren állt, majdnem bele is haltam, gondoltam, akkor legyen az első sáv inkább, az majd csakcsak megy valahogy. Addigra persze már annyira kivoltam, hogy alig ment le az előírt 12-10 és végül a max, de minimum 15-re már nem maradt kakaóm, csak 10 sikerült, az is éppen csak hogy. Ezen a héten próbálkozom majd azzal az első sávval, lehet, hogy gyorsan visszaállok majd rá, hiszen nagyon régen nem fekvőtámaszoztam és akkoriban sokkal jobban ment ennél. Szerintem egyenlőre lazítom az edzőtermes melledzéseket és rámegyek a fekvőtámaszokra, aztán majd meglátom. Mostanában eléggé szét van esve az edzésprogramom, ettől nem vagyok túl boldog, valamit határozottan ki kell ötölnöm az ügyben.

Emlékeztem rá, hogy tavaly ilyen tájban is kifejezetten tetszett a néptáncházas batyusbál, így mikor anyu említette, hogy most is lesz, rögtön beneveztem az eseményre. Dehogyis hagytam volna ki!
Az egyetlen problémám ugyanaz volt, mint tavaly: viszonylag kevés tánc és baromi sok pihenőidő. Ezzel együtt nagyon élveztem a dolgot, nálam ez a szórakoztató sport kategória. A batyus résszel mindig gondok vannak: soksok enni-innivalót jelent. Nem álltam ellen, de aztán büntiként gyalog jöttem haza a társaság megrökönyödésére, ugyanis a hintó az épület mellett parkolt. Elbocsátottam őket és félútig hazakísértettem magam a párommal telefonon. Ja és egyáltalán nem büntiként éltem meg: jól esett a mozgás. Rögzítettem is az utat az új csodaórámmal, csak most juszt sem akar bejönni az oldal, úgyhogy majd feltöltöm. :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése