2012. december 4., kedd

12.03 újabb jógaóra

Nagyon kapkodós, szaladgálós nap jött össze, délelőtt boltoztunk, főztünk, rohantunk, aztán kettőre mentem dolgozni, nem maradt szabadidőm a mozgás számára, és mivel a pár is ment vissza, így nem is reagáltam túl a dolgot, kivártam a soromat.
Este persze már csak arról dönthettem, hogy Silent Killer (ki van csukva, alig bírok járni az izomláztól), RR v. P90X+ has kerüljön sorra, vagy megint jógás napot tartok. Jógás napot tartottam. Ugyanolyant. Élveztem a tegnapit, jól átmozgat és pont a nagyon merev részeket. Megtaláltam azt, amiben van kihívás, hónapokig művelhetem anélkül, hogy a tökéletesség közelébe is jutnék. Angéla Kinojától a bevezetés az Ashtanga jógába fogott meg ennyire. A doyogawithme sem volt rossz, de őszintén megvallva máris kicsit ráuntam. De erre nem fogok egykönnyen, vannak benne gyöngyszemek. És ráadásul jócskán nyújt sikerélményt, egyetlen nap alatt jelentősen hajlékonyabb lettem. De komolyan. Előre már úgy hajlok, mint a vöcsök. Szóval jó volt, legalább hetente tervezem, hogy előveszem, de azért holnapra már mást tervezek. Hátnapot szeretnék tartani. Aztán persze ember tervez...

3 megjegyzés:

  1. :) Az Ashtangában állítólag gyorsan lehet fejlődni. Hamarosan elkezdheted az igazi Ashtanga első sorozatot :) Ugyanez, csak nincsenek kivéve belőle a durvus pózok és folyton keresztülugrások.... Én is elleszek vele még 1-2 évig.

    VálaszTörlés
  2. áh, néztem egyet, de az már ijesztő volt...repked, kézenáll, átfordul, spárgázik, a párom is belenézett, szerinte ez nem jóga, hanem valami cirkuszi mutatvány. Ez engem nem állítana meg, csak az, hogy állati nehéz :)

    VálaszTörlés
  3. Ott még nincsenek mutatványok :) Mármint csak annál, aki haladó. De aki úgy mutatványozik, az nem ettől, hanem azért, mert ezek egész nap mást sem csinálnak, csak jógáznak. Az első sorozat után elvégzik a másodikat, harmadikat is. Összesen 6 van. Egy átlagember életében eljuthat 3-ig. Kino már a negyediket tanulja. Mennyire átlag szerinted? Sok év alatt válnak ilyenné. És ez jóga, bár Kino szeret mutatványozni is azért.

    VálaszTörlés