2012. december 25., kedd

12.25 szentestei beszámoló + teli pocis kocogós



Nagyon jól, kellemesen telt a szenteste tegnap. Összeült a család, ettünk-ittunk, ajándékoztunk. Számomra fontos és boldog tény, hogy érezhetem a családom teljes elfogadását a hobbimmal, életformámmal kapcsolatban. Az ajándékaim legalábbis teljes mértékben ezt tükrözték.
Az öcsémtől futóórát kaptam, ezt talán már említettem. Gyönyörű, csajos, okos. A barátnőjétől egy tokot és fényt a Kindle ebookomhoz, ez megint nagyon hasznos, mert már elég lestrapált volt szegény pára, ahogy mindig csak bedobtam a táskámba és fuottam a dolgomra. Aztááááán anyukáméktól futózoknik, sportmelltartó, futónadrág és egy futófelső, plusz egy wellnesz-szakácskönyv. A páromtól majdnem az áhított edzőpóló, de sajna zárva volt a bolt, így piros, dögös fehérneműszettel és a kedvenc fehérjeszeleteimmel lepett meg. Na, szóval boldog vagyok és teljes mértékben elégedett és végre a Garmin (a futóóra) is majdnem azt csinálja, amit szeretnék, csak a grafikonokat nem tudom egyenlőre importálni az oldalról, de majdcsak belejövök abba is. Ééééééés mivel a páromat gyerekeknek gyártott nyuszimintás popsitepsivel leptem meg, így lehet, hogy holnap szánkózós kalandokkal jövök. Hogy ma mit teszek, az még a jövő titka, szívem szerint edzenék, de most menni kell a pár anyukájához kalóriamilliókat magamba gyűrni. Jahh, az anyukám mintaszerű karácsonyi menűje: sajtos-baconos pulykamell-tekercs (na, ez nem annyira sovány...), kenyérmentes, zöldséges egybefasírt sovány húsból (isteni), párolt zöldség, krumplipüré (ezt nem ettem), sütiként erdei gyümölcsös joghurttorta hajszálvékony piskótaalappal. Nyamiiiiiii... a rigójancsiból is betankoltam és csokiztam, de ez volt a karácsonyi bűnöm... ennek talán ha egy huszadát este lefutottam a hidegben. Nem volt veszekedés sem, beszélgettünk, próbáltuk megtalálni az utat egymás kicsi lelkéhez és ez máris elég arra, hogy az ember boldognak érezze magát.

Ma vendégeskedtünk, betegre zabáltam magam, aztán halálra idegesített az új futós kütyü és már kocogtam is. Tegnap óta lényegesen gyorsultam és ez azért jó hír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése