2012. december 26., szerda

12.26 a trakta utolsó napja + edzőtermes hát-mell

Én mindig mindenkire hallgatok, mert szeretek kísérletezgetni. Bárki bármi olyat mond, ami kicsikét is ésszerűnek hangzik, én kapva kapok rajta. Így ma kipróbáltam a hát-melles edzésfelosztást. Szörnyű, legalábbis így elsőre.
Nem egymás után edzettem le őket, hanem így: dőlt pados mell - húzódzkodás-gyak. Fűrészelés bazi súllyal - tárogatás. Mellhez húzás - áthúzás. Ennyi fért az időmbe, de mintha a fogam húzták volna. Fájt és gyengén ment. És közben majd elaludtam, de szerintem az a rengeteg kaja miatt. És érdekes módon nem egyedül kínlódtam lent, négyen is húztuk az igát. Ez az igazi elszántság, nem? Valamelyik nap futás közben megállítottak, hogy ki az a fanatikus, aki még szenteste éjszakáján is fut. Szeretem, ha fanatikusnak hívnak. Na most ennyi. Nem hiszem, hogy este futnék, esik az eső és rém lusta vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése