2012. december 7., péntek

12.07 zóna-edzés és motiváció

Ő lenne a motiváció, elképesztően gyönyörű ez a nő, a teste, az arca, a haja, a sminkje, mindene: 


Emlékszem, hogy annak idején nagyon szemezgettem a Zóna-dvd-vel, mert szeretem Péntek Enikőt és az Intervalozást is. Aztán Angelocska kipróbálta, neki nem tetszett, így én sem erőltettem és feledésbe merült. És milyen jó, hogy így történt, mert így most újként kezdhettem bele! Belecsaptam a lecsóba, a legutolsó, bónusz edzéssel kezdtem, a házi interval az a füvön. Kicsikét gyenge volt, megengedem, mint erősítés. Viszont szerintem szuper cardio az egész úgy, ahogy van. Kifejezetten jól esett és szerintem lehet ezt még erősíteni úgy, hogy gyorsítok, a szünetben is folytatom a cardiot, bokasúlyokkal, vagy nemtudom. Mindenesetre tetszett és nagyon kedvelem ennek a szép, szőke lánynak a stílusát, nem visít, nem gügyög, nem néz hülyének. Este még tervezem a has-popsi részt, most akartam, csak nem mertem estére hagyni a dübörgést. Jahh, megnéztem egy Lisa-Marie workoutot, valamilyen fire a neve és büszkén jelenthetem, hogy Lisának az a kis esze is elment, futógép-erősítés combó, ami szép, de ennek a lánynak inkább mesterséges táplálás kellene... szerintem...
Na rohanok dolgozni megint, mindenkinek szép napot! :)

Éjjel egy óra, túl a has-popsi zónán. Még mindig úgy érzem, hogy kifejezetten szeretem ezt az Enikő-tornát, mindamellett, hogy a szintemen már elég gyengének tűnik.Átmozgatónak kifejezetten élvezetes volt, ötletadónak szintúgy. Nagyon is... érlelem még az ötletet, aztán szerintem amíg nincs futás interval-kardiózni fogok. Ha bejön a terv.

Angéla: Brooke Mora retusálatlanul, csúcsformában is bestiálisan gyönyörű. De még a legszebbeknek is jut manapság retus, ha magazinba pakolják őket. :)

1 megjegyzés:

  1. Verocám, buksz a photoshopra? Olyan módon plasztik hasat varázsoltak a csajnak, hogy ezt az állagot a Barby baba is megirigyelné. Inkább nézz a tükörbe, ott egy jó nő, és ráadásul igazi :) /amúgy tényleg nem volna rossz, ha nem tüntették volna el horpadósra a combját, de talán inkább ez? http://contests.ironmanmagazine.com/users/photos/872/Bikini/872rb0285.jpg/

    VálaszTörlés