2012. december 14., péntek

12.14 erős edzőtermi nap felsőtestre

A fenecsoda a szomszéd gyerkőcbe! Azaz már nem szomszéd gyerek, de mellettünk nőtt fel valamikor és most egy haverjával edzeni járnak. Leérkeztem, odamentem.
-Sziasztok, mit edzetek ma?
- Vállat, meg kart.
- Óh, edzhetek veletek, vagy úgy már sokan vagytok?
- Gyere!

Így aztán nem végig velük, de néha ötleteket merítve leedzettem vállra, karra és halálra fáradtam, mert két óráig tartott, bár a végén meglehetős szünetekkel, szóval azért nem teljes intenzitással. A srácok közben már rég otthon voltak, de nem baj, az edzés kipucolta az agyamból a gondokat.
váll: mellről nyomás, Arnold-nyomás, oldalemelés, egykaros döntött oldalemelés, előreemelés, döntött oldalemelés
tricepsz: tolódzkodás fal-segédlettel, homlokról nyomás (kevés), tricepszfeszítés és 7 db szűk fekvő kipréselni a maradék cseppnyi energiát is.
bicepsz: scott-pados bicepsz egykezes súlyzókkal. Ennyi elég is, másra edzve úgyis kap extra terhelést. Szóval ennyi volt, de most kellett, mert kifejezetten nyűgös voltam. És aztán meg már nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése