2012. december 17., hétfő

12.17 imádott-utált-áhított-nagyonvárt LÁBNAP!

Yeeeeeeeaaaaaahhhh, Baby! :D
Lementem termezni, mert a múlt heti edzésszám igenigen soványkára sikeredett. Mellezni akartam, mert az maradt még ki, de végül elöntött a szégyen a rengeteg kihagyott lábas dolog miatt és inkább lábaztam egy jót, bár nem vittem végig egy teljes edzést, combhajlító-vádli-melledzés holnap.

Guggoltam egy nagyot emelkedő súlyokkal, habár most megállított az 5*60kg, de ahhoz képest, hogy milyen régen edzettem nagyobb súlyokkal, jól ment. Aztán csináltam egy fura szuperszettet merevlábasból és lábfeszítőből, szintén emelve a terhelést, végül 20 kilónyi kézisúllyal sétáltam 1*31, 2*35 lépést. És ennyi. Érzem, hogy ütött a dolog, már most fájnak a négyfejű izmai és kifelé tántorogva a popómat is éreztem. Jól esett a mai edzés, kellett már. Holnapra ugyan megvan a terv, de találtam valami mást is, ami nagyon csábít. Egy gyilkos, nagyonnagyonnagyon brutál edzés, amit most lestem el Dana Linn Baileytől. 20 fekvenyomás-20 guggolás-20 clean and press (ez nem tudom, hogy van magyarul) és 2 perc szünet, majd még kétszer ugyanez. Ahogy elnéztem, kifejezetten magas súllyal dolgozott, már elsőre is kihívást jelentett neki a 20 ismétlés, később már remegett és majdnem összeesett... ijesztő, de egyszer mindenképpen nekiesek, ha nem holnap, majd egyszer. Viszont előtte mindenképpen be kell gyakorolnom a clean&presst rúddal, mert eddig csak homokzsákkal próbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése