2012. december 4., kedd

12.04 edzőtermes hát & ismét jóga

Persze későn indultam és összefutottam egy dumagéppel, de így is tűrhető jót hátaztam ma. Mindenesetre jól esett és ez a lényeg. És majdnem megy már a húzódzkodás, de tényleg.
Amire jutottam: 4*8 húzódzkodás székkel, 1*12, 1*10, 2*8 csigás evezés szuperszettben 4*20 hipernyújtással, amiből három kört két kilós súllyal végeztem. Mellhez húzás 4 körben, egyre nehezebb súllyal, rúddal evezés- szűk mellhez lehúzás 2 körben, többre nem maradt idő. Jól átmozgattam magamat. Este még készültem jógázni kicsit és a csodás első hóesés is hívogatott futni, de fáradt vagyok, alszok. Lehet, hogy icipicit nyújtok, mert fincsi.

Fincsi-fincsi, csak nem tudom, hogy hol a határ. Belekezdtem megint abba a jógába és sajnos a végéig is jutottam. Holnap már tényleg nem lesz ilyen, csak most borzasztóan élvezem a gyors fejlődést és a folyamatos nyújtásokat. Sajnos más dolgom is lenne, mint a mozgás, méghozzá ezer. Tényleg sajnos, mert imádok mozogni még mindig, nem veszett el a varázs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése