2012. december 6., csütörtök

12.06 aktuális állapotképek + laza jóga

Nem akartam képeket tenni, amíg nem vagyok olyan, amilyen lenni szeretnék, de ez így sokkal jobb motiváció, hogy nem rejtem el magam akkor sem, ha nem vagyok elragadtatva a látványtól.

 Az a helyzet, hogy a futás hiánya nagyon meglátszik rajtam, legalábbis a csípőmön, fenekemen-combomon és a felkaromon is szépen megült a zsír. Tudom, hogy nem vagyok kövér, vagy ilyesmi, csak ha nem vigyázok, könnyen azzá lehetek, ezért ez a nagy elővigyázatosság. Na és mert nem szeretem ezt a kofaasszonyos csípőszerkezetet. Hát ennyi előljáróban. És akkor a véres részletek:


Szándékosan tettem előnyös és előnytelen képeket is fel, másképpen csalásnak érezném a dolgot. Ma nem megyek terembe, majd holnap, viszont este ismét jógázni szeretnék. És nem érdekelnek a fenéktáji rémségek, futni akkor is csak karácsonytól fogok, addig még rám fér a pihenés.

kb. 45 percet megcsináltam a jógámból, ma nem esett jól. Ami kimaradt: híd, gyertya, fejenállás. Próbáltam a lényegre koncentrálni és a trükköket majd máskor gyakorlom. A nyújtások viszont jól estek.

1 megjegyzés: