2012. december 23., vasárnap

12.22 Tortúra65!!!!!!

A tegnapi napon mérföldkő-sporteseményen vettem részt. Egy olyan túrán, amit azóta akartam, hogy először hallottam róla.

65 kilométer. Reggel fél 7-kor elindultunk Miskolcról és Egerben végződött a kaland este 7-kor.
Volt minden: hó, déli napsütés, lefagyott utak, seggreesés, holtpont, fáradalmak, fájdalmak, fejlámpa fényében havas csillám-csodavilág, vadászházban retrobuli, menzás bögrében cukros tea, zsíros kenyér és lila hagyma és a végén a jutalom-kitűző és az oklevél arról, hogy sikeresen teljesítettem életem legdurvább, legkeményebb távját. Nem a 65 km gyilkolt, hanem a havas, csúszós, lefagyott terep. A hideg nem is tűnt olyan vészesnek, de a kezem az indulástól a háromszorosára dagadt és úgy is maradt egész nap. Most, másnap nagyon jól, boldogan érzem magam, szuper élmény volt jó társaságban, viszont a járás nem megy túl jól. Csípőm, térdem fáj, vádlim beállva, pont alkalmas arra, hogy ma csak egy laza jógával nyújtsam a fáradt tagokat.

2 megjegyzés:

  1. Olyan hangulata a van a képeknek, hogy legszívesebben nekiindulnék most egy ilyen túrának! Persze, gondolom a társaság is szuper volt!!!!
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isteni volt a banda, gyönyörű a táj, indulj neki még a télen, mert megéri! :)

      Törlés