2012. december 1., szombat

12.01 végrevégrevégre láááábnap az új edzőtárssal

Leszabadultam a terembe végre egy gyors, de lelkes kis lábazásra. Útközben társ is akadt, ő a mellékelt képen látható mellettem. Cuki, dagadt cicának hívják.
Gyúrós cica and me

Nem volt sok időm, így belecsaptam a lecsóba. Kezdtem guggolással, lement 4*16 45 kg-val, majd vádli 5*15 75, v. 85kg-val szuperszettben lábfeszítővel, amit 25-ről emeltem 37-re, 4*15, álló combhajlító 4*12-12 25 kg-val, álló popsi, de csak két sorozat lábanként, végül 100 lépésnyi sétáló kitöréssel zártam, amihez 10 kg-s súlyt vettem a nyakamba. Aztán mentem a dolgomra.
Így persze könnyűűűű...

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon nagy arc, folyton dumál és udvariasan kivárja, amíg befejezek egy sorozatot, csak aztán jön hízelegni. Cuki :)

      Törlés
  2. áááááááááá cica az edzőteremben! :)))))))))))))) ez mennyire jóóóó :D

    VálaszTörlés