2012. december 5., szerda

12.05 mikulásnapi karnap

A legújabbik ötletem, hogy minden edzésnapon leedzek egy-egy felsőtest-részt és némi lábat, így a láb fokozatosan kapja az extra figyelmet és talán az elaprózással ki tudom védeni a brutál izomlázat, mert már unom, hogy átlag heti 3-4 napon alig bírok járni.
Ma karoztam és combhajlítót acéloztam fekve, majd popsit kerekítettem csigán. Volt álló bicepsz rúddal, tolódzkodás szék-segítséggel 4*8, homlokra engedés és tricepsz-nyújtás váltott karral. Ennyi fért cirka egy órába, lusta voltam kicsit. Szerintem ezt okozhatja, hogy pár napja kicsit szűken sikeredett a diétás koszt. Mindegy, majd odafigyelek. Ez meg elég jó volt így is.
Ja, és hogy mi volt ebben a mikulásnapi? Ööööö...hóban mentem az edzőteremig és gyönyörködtem a látványban??! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése