2012. december 18., kedd

12.18 Cross-Training

Súlyzós edzésre rohantam, persze az utolsó pillanatban, mert napközben egyszerűen őrületesen el voltam havazva. Nem sokon múlott, hogy egyáltalán ne is menjek, de győzött a kötelességérzet. Mell-combhajlító volt a terv, de persze ember tervez... Ahogy leértem, azt láttam, hogy mindössze egyetlen ember nyomja az igát, az is jó ismerős, nem néz síkhülyének. Így előszedtem Dana Linn edzését.


 Végigcsináltam, ahogy én gondoltam, el is szégyelltem magam, amint befejeztem, ha lehetne, már holnap ismételném is, de annak úgy semmi értelme. Elszámoltam ugyanis magam. A feladat három alapgyakorlat végzése pihenés nélkül 20-20-20 darabszámban, két perc szünet és még két kör. Úgy tűnik, az összes gyakorlatnál alálőttem a súllyal. Először csináltam 20 fekvenyomást 23 kg-val, majd 20 guggolást 34kg-val és végül press&clean 16kg-val. Mind kevésnek bizonyult, legalábbis... végig bírtam csinálni, strapás volt, de nem gyilkos, az első kör után fuldokoltam, de aztán asszimilálódtam. Danat elnézve nagyon-nagyon szégyelltem magam...lehet, hogy mégis ráismétlek majd... Ő az első két gyakorlatnál a testsúlyát nyomja, aztán a fél testsúlyát, de hol vagyok én tőle??? Új, nagy kedvencem ez a csaj, hát mondjuk nem a teste, nekem kicsit az brutális, de az elszántsága, akaratereje, keménysége egyértelműen. Nekem ilyen egy belevaló, tökös csaj! Megcsinálja és belehal! Nagyon tetszik! :) A clean&press elég nehezen ment, súlyzóval még sose... az fájt egy kicsit és az ment egyedül nehezen. Miután befejeztem, még maradt egy picike időm, úgyhogy bepréseltem 4-4 sorozat álló lábhajlítót. És ennyi történt, vissza a melómhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése