2012. december 12., szerda

12.12 saját, hiperbrutál itthoni interval-edzés

Megint lusti voltam edzeni menni és ez már vért kívánt. Nem lehet, hogy edzés helyett mindig csak lötyögök egy kicsit itthon. Így alkottam valamit, ami a számomra ezt az üzenetet hordozza: Legközelebb jól gondold meg...inkább a terem...

Három részből építettem fel a napi kínzást:

Az első és a harmadik egyforma, 4 perc 20/20, 6 kör, nincs pihenő, mountain climber és jumping lounges váltakozik. Az egyik kedvenc mini Zuzanám volt valamikor, most kicsit felturbóztam, ugyanis az első 4 perc után következett egy 12 perces 50/10, 3*4-es kör:
  1. Egyik kéz a homokzsákon, másik a földön, fekvőtámasz, külső láb emel, törzs befelé csavar, vissza, séta kézzel a másik oldalra és előlről.
  2. Azt hiszem ez a Lisa-Marie által press and cleanként emlegetett gyakorlat. Homokzsák láb előtt, karba felránt, egyúttal guggolás, felnyomás a fej felé állásba, vissza karba-guggolásba, vissza földre.
  3. Burpi kis csavarral. Először is a fekvő szűk, hogy tricepszre menjen, majd felugrás után egy húzódzkodás felugrással a kicsit fej felett levő (ajtóra szerelt) húzódzkodón.
  4. Hasizom: a pihis gyakorlat. Háton fekvés, térd felhúz, törzs-kar emel és a felhúzott térd köré kerekít. Vissza a talajra, egyenes lábak terpeszbe és a karokat közte átvíve hasprés. Vissza fekvésbe.
A harmadik rész az első megismételve.

Eredmények a második részből:
  1. 14, 11, 9
  2. 9, 9, 10
  3. 6, 6, 6
  4. 11, 11, 10
A többinél nem volt idő írkálni. Nem mondom, hogy nagyon élveztem, mert irtóra szenvedtem, már az első két perc után befulladtam kicsit, borzasztóan éreztem magam, a 12 perc után úgy éreztem, leszakad a petefészkem, ez az újabb négy perc után csak erősödött, jó pár percembe tellett, hogy megmozduljak, miután végeztem. Borzasztó fomában vagyok, de kifejezetten büszke vagyok magamra, mert szépen végigcsináltam és már két perccel a vége után azon törtem az agyam, hogy lehetne legközelebb még tortúrásabb, még több testrészt megmozgató. Azt hiszem, legközelebb visszatérek az alapgyakorlatokra, így jobban meg lehet kínozni az izomcsoportokat. És őszintén? Már el is felejtettem ezt a mazochista boldogságot interval után. Még akarok sok ilyent!!!

Erre nyomtam a fekvőket:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése