2012. december 13., csütörtök

12.13 Me and the Sexy Beast

Miközben Zuzanánál kotorásztam, hogy mit lopjak össze tőle az edzésemhez, szokás szerint kikötöttem egy teljes edzésnél, mert annyira olyasmi volt, mint amit akartam, de nagyon jól összerakva. Sőt, kicsit könnyebb, mint amit akartam, de ez ma nem akadály...


Így ma előkerült a Sexy Beast újratöltve.
Eredmények:
Dinamikus guggolás: 26, 24, 23, 23, 23, 23
Fordított fekvőtámasz: 20, 15, 12, 12, 12, 11
Dive Bomber: 8, 6, 5, 4, 4, 3
Fegyenc felkelés: 5 1/2, 6, 6, 6, 6, 6

Ez nem szuperszónikus, de kifejezetten nem rossz. És manapság az már jó. És megint nem öl meg a lelkifurdi, mert volt edzés. És azért érzem, hogy efáradtam, ami megint csak nagyon jó. Tegnapról brutál popóizomláz gyötör, részben ezért hiúsult meg a mára tervezett edzőtermes lábnap... meg még sok minden közrejátszott, de nem is gond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése