2012. január 30., hétfő

01.30 edzőterem, lábnap

Ismét eljött a kedvenc napom a héten. Érdekes módon indulás előtt még egyáltalán nem volt kedvem még menni se. De amikor már ott voltam!! Sokan voltak, úgyhogy próbáltam úgy időzíteni a gyakorlatokat, hogy oda mentem, ahol a hely volt. Először csak öt perc taposással kezdtem bemelegítésképpen, majd mentem lábtolózni. Bemelegítés egy sorozat 60 kilóval, majd négy sorozat 90-nel (4*15). Ezt váltottam kitörésekkel, egy sorozat csak a rúddal(10kg, 1*10), 3 sorozat a rúd+10kg-val (19kg, 3*10) úgy, hogy egy ismétlésnek egy-egy kitörés számít mindkét lábbal. Ezután 40 kilóval egylábas vádliztam a lábtolón, 2*12, 2*10 lábanként, majd jött a
lábfeszítő-lábhajlító szett. Lábfeszítő 25 kilóval, 4*12 darab, lábhajlító pedig 15 kilóval, 4*12, de ez tényleg nagyon kemény volt, végre kezdek ráérezni. Következett a merevlábas felhúzás,  29 (2*10), majd 34 (2*10) kilóval. Bírnám többel is, de szeretném, hogy megerősödjek, tuti sérülés, ha mindenből a maxot rakom fel kezdőként. Ezt nem váltottam semmivel, mert tényleg elfárasztott, elég volt magában is. Végre rájöttem, hogy a siker titka az orbitális pucsítás, azóta nyert ügyem van vele. Következett a szokásos combközelítő/távolító dolog, 4*15-15, 6.-7. lyuk, majd egylábas kitörésekkel szórakoztattam magam rúddal a vállamon, 4*10 lábanként, váltva hátrarúgásokkal, egykilós bokasúllyal, lábanként 4*15. Tudom-tudom, ez az utolsó kicsit gyermeteg, de most jól esett, mert már nagyon kifáradtam, meglehetősen remegtem, mikor ezután az öltözőbe vonultam, pedig menet közben nyújtottam is szépen, mint a kisangyal. Bár ez igazából nem ezen múlik. Egyébként is comb-izomlázzal érkeztem még Zuzanától, ahhoz képest meglehetősen jól ment.
Egyébként ma egy nálam szűk tízessel fiatalabb, borzasztóan dekorítív lányzó jött oda a teremben, hogy mondjam már meg, mitől ilyen szép kerek a fenekem, mit teszek érte. Mit ne mondjak, azóta is hízik a májam és elvagyok ragadtatva a mai fiataloktól. Nagyon-nagyon jól esett a bók. Na mára ennyit, jó éjt indenkinek. Holnapra futás a terv, 9 kilométer, ha összejön.

1 megjegyzés:

  1. Jaja, pucsítani kell ezerrel a felhúzáshoz. Én azt mindig kis súllyal csinálom, biztos a felsőtestem nem elég erős hozzá.

    Jó futást holnap! Én ugrókötelezni fogok.

    VálaszTörlés