2012. január 6., péntek

01.06 BR 4.nap

Egyenlőre semmiféle edzés nem történt, csak el kell mondjam: A Bodyrock a kívánságok hatására annyira leegyszerűsödött, hogy szerintem az már túlzás. Van benne burpi és reverse push up, egy picikét komplikáltabb plank és térdemelések. És ennyi. Kevesebb gyakorlatról volt szó, de arról nem, hogy visszaállnak az alapgyakorlatok... ez picit most elszomorított.
Jahh, itt a 30 napos terv. Amin túlestem, azt bőszen ikszelem kifelé. Nem mintha számítana, nem 30 napig tervezek mozogni, hanem élethossziglan, de érdekes játék ez így és jó kis inspiráció, hogy jajj, le ne maradjak.


Megtörtént az edzés. Szerencsére jól elfáradtam, szerintem még jobban is, mint a facsartabb gyakorlatoknál. Sajnos az eredményeim nincsenek a topon, de továbbra sem adom fel, gyakorlok és menni fog. Mostanában tünt fel, hogy annyi változás mindenképpen beállt az előző évhez képest, hogy már gond nélkül edzek minden nap, tavaly még nagyon kikészültem 3-4 folyamatosan edzett nap után. Mára ez teljesen természetes. Remélem, ha újrakezdem a futóedzéseimet, ott is el tudom érni ezt a dolgot, még akkoris jó lenne, ha csak napi 5 kilométert bírnék futni.
A burpikra egyébként nagyon rá kellene gyúrnom, elég siralmasnak érzem az állóképességemet.

Day 4 of Our 30 Day Challenge – Wish You Would Workout

Eredmények:

Burpees + Push-up: 11/ 9/ 9
Reverse Pull Ups using the Dip Station: 24/ 19/ 19
Triple Plank Jumps: 4/ 3.75/ 3.75
High Knees using the Dip Station: 27/ 25/ 25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése