2012. január 15., vasárnap

01.15 BR 9. napi edzés utólag

Le voltam maradva eggyel, így most, az első aktív pihenős napomon pótoltam. Főleg, mivel péntek estétől fáj a fogam, csak holnap juthatok doki kezére és az egyetlen alkalom, amikor garantáltan nem fáj, az edzés közben van. Én sem értem mért.
Kicsit féltem ettől az edzéstől és értem is így utólag is, hogy miért. Szerintem nem tettem bele minden erőmet, kicsit kíméltem magamat és még így is eléggé kidöglöttem. Ahogy elnézem a többiek eredményeit, akik megcsinálták, ugyanez jön le. Nem vagyok az élbolyban, vannak nálam rosszabbak is, egyszóval kicsit alacsony középmezőny. Nagyon szeretnék egy terminátor lenni, remélem egyszer még leszek is.

Day 4 Week 2 of The 30 Day Challenge – Bringing Sexy Back Workout
Eredmények:
  1. Press up Burpee + Plyometric Jump: 7/7/6
  2. Star Single Toe Touch Abs: 27/24/23
  3. Sit Squat & Jump using Sandbag: 21/21/22
  4. Mountain Climbers x 10 & Toe Touch’s x 10: 4(6)/5/5
Lett egy feliratkozott olvasóm így, 361 napnyi magány után. Ezzel nagyon boldoggá tett. Én is meglátogattam az ő blogját, ahonnan kipróbáltam a haladó has videóját. 8 percesaz egész  és jó kis gyakorlatai vannak, alaposan megdolgozta a pocakom. Számomra az egyetlen hátulütője az volt, hogy egy kicsit rövidke, ha kétszer ilyen hosszú, akkor belehaltam volna a fájdalomba, de így is jó volt, amíg csináltam, nem panaszkodtam, hogy rövid. Ha nem bánja, akkor holnap be is linkelem a videót ide. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése