2012. január 17., kedd

01.18 BR fit teszt

Emberemlékezet óta nem volt pihenőnapom, és most nem is lesz teljesen, de pihentető nap lesz: csak a BR Fit tesztet szándékszom megcsinálni. Picit túledzettem mostanság, kell egy kis lazulás.
Megvan, megcsináltam. Nehezen szántam el magam, hogy elkezdjem, mint mindig: rettegek a Bodyrock-tól, pedig ma is beváltotta, amit ígért: olyan rossz kedvem volt és fáradt voltam. Teljesen feltöltött és sokkal jobb a kedvem. Szerencsére bejött a terv, rengeteget fejlődtem az összes gyakorlatban, így nem kaptam idegsokkot. Az egyetlen Tuck Jump, ahol 100%-ot fejlődtem, na az az egy eredmény teljesen hamis, mivel legutóbb lassú ismétléseket végeztem lendület nélkül, most pedig gyors, lendületes ugrálást, így ez nem számít, azaz nem lehet tudni. A többi szép, becsületes munka. Nagyon örülök neki.

Eredmények:
Squat Jump - 42 (39)
Push Ups - 27 (23)
Burpees - 18 (13)
High Knees - 173 (166)
Switch Lunges - 49 (45)
Tuck Jumps - 41 (20)
Straight Abs - 22 (19)

Angelocska nagyon guszta édességeket rakott fel a blogjára, ennek kapcsán elgondolkodtam, hogy nálam mi a nasi. Ahogy rájöttem, semmi komplex. Körülbelül ez a lista:

  • olajos magvak (nem diétás, de egészséges és imádomimádom, sajna nem is nasi, hanem az étkezéseim fontos része)
  • fehérjés sovány túró almával, ünnepnapon kivivel, banánnal, ribizlivel, mikor mi van (mindennapi reggelim)
  • fehérjeturmix
  • gyümölcsök, elsősorban alma nagyipari mennyiségben. Próbálom csökkenteni.
  • pudding (édesítővel, tejjel-vízzel)
  • zabkása, köleskása, fahéjjal, vagy mákkal, kakaóval, ilyes...
  • nagyon ritkán gesztenyepüré, mivel a cukrozatlan nagyon drága, a cukros meg jajj.
  • sütőtök
  • túró rudi
  • nyáron nem bírok ellenállni a jégkrémnak, de már dolgozom az egészséges, házi alternatíván
  • télen néhanéha forralt bor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése