2012. január 23., hétfő

01.23 edzőterem-felsőtest

Már túlestem a napi mozgásadagon, mert délután dolgozom és ráadásul vizsgaidőszak is van. Tényleg, panaszkodok az anyukámnak múltkor, hogy nincs időm semmire, megöl a stressz, sport-munka-tanulás-rohangálás-fogorvos-miegyéb, erre azt mondja, akkor mért futok, hagyjam ki a sportot, ha nem érek rá. Mondom neki: meg vagy te huzatva, anyám??? Az egyetlen a listán, amit tiszta szívemből szeretek, élvezetből csinálok és jócskán segít feldolgozni a többiből származó stresszadagot. És pont azt hagyjam ki??? De ezt neki tudni kellene, 20 éve fut ő maga is. Szerintem ez már az aggkorból eredeztethető szenilitás lehet :P
Az edzőteremben hoztam a szokásos mennyiségeket, először bemelegítés a futógépen, de nagyon nem ment most, a tegnapi futás azért kifacsart.
Aztán melledzés:
fekvenyomás 29kg-val, 3*8, 1*6, mert nem volt, aki elkapja, ha nem bírom. Ez szuperszettben tárogatással, 4*10 4 kg-val. Aztán mellgép 7.5kg, ezt nagyon nem bírom, 4*10 áthúzással váltóban 4kg, 4*10.
hát:
széles mellhez húzás: 12.5kg, 4*10 - tarkóhoz húzás 4*10, az első kör még 15 kilóval volt, de nem ment, lejjebb vettem.
szűk mellhez húzás 4*10, 1*12.5-lel és 3*15kg-val. Ezt már az állig húzással váltottam, 5kg-val 4*10(5-5kg, mert kétkezessel végeztem.).
váll:
triszett, a szokásos: oldalra emelés, először 3 kg-val, majd a második sorozattól 2.5-lel. előre emelés 4kg-val, majd 3.5-lel, és vállból feltolás 4kgval. 4*10 mindből, azt hiszem.
egyéb:
Kétkaros rúddal bicepsz 4*10, azt hiszem az 9 kg, váltva evezéssel (ez még hát, dehát na...) 5kg, 4*10-4*10 oldalanként.
Egykaros bicepsz ülve következett, 5kg-val 4*10-4*10, váltva a fekpad szélén tolódzkodással, 4*10 ebből is.
Egykaros tricepsznyújtás következett térdelésben 3 kg-val, 4*10-10 és ezzel befejeztem a napi gyötretést. Jólesett, de még mindig eléggé remegek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése