2012. január 4., szerda

01.04 BR 2.nap - Halál!!!

Megcsináltam a mai napra előirányozott Bodyrock-kihívást. Mindössze 12 perces volt és nem is értem el valami túl jó eredményt vele, de belehaltam. Most meglehetősen fáj a hasam, szerintem az erőlködéstől. Nem baj, el vagyok teljesen puhulva, ez majd helyrehoz szépen. Ők kardiónak szánták, nagyrészt az is, de erőgyakorlatokkal színezve, úgyhogy még keményebb. Kitartó munkával csodás testet farag, ebben teljesen biztos vagyok. Izgatottan, de rettegve várom a következő napi kihívást. Ma is beletelt öt és féol órámba, hogy elszánjam magam az edzésre.

Day 2 of Our 30 Day Challenge – Good Feeling Workout

Eredmények:
  1. 10 High Knees & 10 Mountain Climbers: 7 
  2. 2 Squat Jumps, 2 Push-ups & 1 Jump Tuck: 5 
  3. Side Plank Jumps & 2 Plank Jack Jumps: 13 
  4. Clean & Press, Squat & Press & Push-up: 4 
  5. 5 Jump Tucks & 5 Half Burpee Hold: 2 
  6. Spider & Leg Lift Push-ups: 4 
  7. Jump Lunges, weighted (15 kg): 10 
  8. 2 Side Jump Lunge, 2 Side Punch & 2 Jump Tucks: 8 
  9. 10 Squats & 10 Jump Squats: 1.5 
  10. Elbow to Knee Jumps: 2.5 
  11. Dynamo/Plank Jack Push-ups: 14 
  12. Speed Run: 215
    Ezt is szeretném valamikor a későbbiekben megcsinálni újra, amikor már értékelhető eredményeim is születnek.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése