2012. január 18., szerda

01.19 edzőterem, lábnap

Az abszolút kedvenc napom a héten, imádom! Amilyen unalmas nemszeretem a felsőtest, annyira várom a lábnapot mindig. Nem írom le a részletes tervet, mert majdnem ugyanaz lesz, ami szokott, kivéve, hogy most a guggolást is beiktatom, ez legutóbb kimaradt időhiány miatt és mert nem tudtam, hogy mit szól hozzá a friss sebem. Azt talán még nem mondtam, hogy minden edzőtermi naphoz dukál 4 km tempós séta, mert gyalog jövök-megyek, a terem 2 km, a fogászat 2.5, a nagymamám 3, ha a buszállomásra rohanok suliba, az szintén 2km. Ez csak akkor számít sportnak, ha egyedül vagyok, mert a többiek jóval lassabban mozognak nálam. Érdekes, hogy mennyire meg lehet ezt is szokni, régebben el se indultam, ha nem toltak kocsit a hátsóm alá, vagy legalább egy buszt. Most meg húzom a szám, ha a busz felé terelnek. A kocsi oké, az mehet, ha cipekedni kellene, vagy sietünk, de egyébként azt sem pártolom. Az emberek folyton sietnek, na de hova? Gyorsan hazaérjenek, hogy tudják nézni a tévét? Akkor inkább élvezzük ki az utat, szerintem. Egyébként sincs tévém, sokkot kapok a reklámoktól, ami érdekelhet, az meg fent van a neten. Offtopic vége .


Túlestem rajta, nagyon jó volt. Nagy vonalakban:
20 perc taposás, 8-as program
lábfeszítő/lábhajlító, 4*15/4*15, 20kg/15kg az első három körben, 20 kg a negyedikben.
lábtoló/guggolás, 5*15/4*15, 1 kör 60kg, egy kör 70kg, három kör 80kg/3 kör csak a rúddal, egy kör rúd+10kg
egylábas vádlizás a lábtoló gépen 20 kg-val, váltott lábbal. 2*15-15, 2*10-10 pihenés nélkül. Nagyon égett.
combtávolító/combközelítő, 4*15/4*15, 6.lyuk/6.lyuk
Másra sajnos nem maradt időm, mert kiderült, hogy egy órával hamarabb zárnak, mint ahogy én azt elképzeltem. Terveztem még sétáló kitörést és némi hasazást. Picit sajog a fenekem, de olyan jól, úgyhogy valamit jól csináltam. Ja és megvolt a 4 kilométer sétám az első igazi hóban. Kellemes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése