2012. január 12., csütörtök

01.11 játszós nap a kondiban

Edzeni indultam, de a változatosság kedvéért megint nem volt nyitva a termem. Kezdem picikét unni ezt amúgy. Mindenesetre benéztem az ugyanabban az épületben helyet foglaló másik női edzőterembe. Ez egy komplett felnőtt női játszóház. Szép, színes és teleshopos kütyükkel telepakolt icipici terem. És nem hagytak kibontakozni. A nagy súly árt az ízületeknek-hangzott. Aztán meg ha sokalltam bizonyos gyakorlatoknál egy súlyt, az se volt gond, mert jóóó az. Meg aztán semmit nem használhattam teljes mozgástartományban, csak icipici rugókat csinálhattam. Ezeknek ellenére jó alaposan megdolgoztam, így számítottam némi izomlázra. Lett is, de nem ott, ahol vártam. Has- és fenéktájék kipipálva. Mi több kell egy lánynak? El is határoztam, hogy néha benézek majd játszani, mert nagyon élveztem. Ja és az ott lévő hölgy is nagyon kedves és szórakoztató, habár kissé erőszakos. Jahh, a futópad elég veszélyes, majdnem elestem rajta, mert néha szakaszosan ugrál. A bordásfal és a fitt labda nagyon jók, és a leg magic és ab toner is nagyon szórakoztatóak. Ez utóbbitól fáj olyan brutálisan a hasizmom. Azt hiszem.

2 megjegyzés:

  1. TV-shop.... ? Erre építeni üzletet? Ilyenről sem hallottam még. Tényleg olyan játszóházasan hangzik.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tuti, utoljára az oviban játszottam ennyire jóízűt... minden, ami a mozogni szerető lányok szem-szájának ingere :D

    VálaszTörlés