2012. január 26., csütörtök

01.25 edzőterem, lábnap

Nagyon jól sikerült kis edzést nyomtam le. Reggel gyalog felvágtáztam a fogászatra, onnan egyenesen be a kondiba és jött 10 perc futás terepen, egyre gyorsulva. A végén már 14 km/h-val. összesen 2 kilométert futottam. Kis levezető séta után vádliztam a lábtolón, egylábas kis tolásokat csináltam 40 kg-val, 4*10-et lábanként. Ezután jött a lábtolás váltva merevlábas felhúzással, tolásból 1*15 sorozat 70kg-val, 3*15 80kg-val és 1*15 90kg-val. Még az sem volt igazán túl nehéz, úgyhogy azt hiszem, ezt lehet még emelni. A felhúzás 4*10 volt, 29kg-val. Ma nagyon érzem a lábhajlítómat, úgyhogy valamit jól csinálhattam.
Következett a 4*10 guggolás 29 kg-val, amit 4*10 előre-hátra kitöréssel váltottam, 2*5kg-nyi kézisúllyal a kezemben. Ezután követtem a jól megszokott menetrendet, lábfeszítő 20kg-val 4*15, váltóban lábhajlító 4*15-tel, amit hol 20, hol 10 kg-val végeztem, a hangsúly azon volt, hogy jól leszorítsam a derekamat és tényleg combból húzzak. Combközelítő-távolító 4*15-4*15, mindkettő a hatodik lyukban, majd némi hasizom gépen 4*50 30kg-val, néhol bekombinálva twiszterrel. Úgy gondoltam, hogy még maradt egy kis időm, így taposógépen 10 percet tapostam 9-es programon, ez tényleg nagyon keményre sikeredett így. Ezek után kiderült, hogy számításaimmal ellentétben gyalog kell hazamenni és gyorsan, mert délutánra dolgoztam, így újabb 2 km-nyi tempós gyaloglás következett boltlátogatással kombinálva. Mire hazaértem, a lábaim mintha ólomba öntötték volna és még melóban is nagyrészt állni kellett. Ma izomlázzal ébredtem a combhajlítóimban és ennek őszintén örülök, végre sikerült azt is rendesen megdolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése