2012. január 28., szombat

01.28 A BR Silent Killer ismét lecsap

Megint egy halál zűrös nap van mögöttem. A tegnapi nonstop mocorgás után 6 órát sikerült kereken aludnom és mentem 8 óra álló munkára. Ezután haza, kaja, pihi és indultam beadandót írni tesóm gépén. Onnan félmunka után futás haza nagyjából rendet és kaját csinálni, mert jött a uram (mert ő is nagyon tud időzíteni, hogy mi az az egy időpont, mikor nem annyira jó...bár nem ő csinálja a beosztását, nem az ő hibája és örülök én neki, csak az időt sajnálom most annyira takarításra, meg ilyenekre ). Azzal is jól elcsúsztam, aztán már este lett és nem bírtam rájönni, hogy mit tornázzak. Felsőtesat-nap tegnap volt, hülyeség lenne rádolgozni, a lábam is megkínoztam, habár cak futással, meg sétával...azt meg ugye megfogadtam, hogy a héten nincs több hasizommal terelős nap... végül mégiscsak láb lett, arra legalább csak kardiót végeztem tegnap. Elővettem a Silent Killert Zuzanával, mert este már majdnem csak ez megfelelő és nagyon szeretem is. Most nem volt kedvem RR-val bohóckodni, valami tényleg keményre vágytam. Megkaptam, majdnem belehaltam, nem esett jól. Holnap jógás, vagy pilates-es és nyújtós napot tervezek, mert holnapután ismét lábnap az edzőteremben.

Silent Killer Workout

Eredmények:
kitörés (bal elől): 36/27
guggolás: 29/26
kitörés(jobb elől): 28/26
guggolás: 28/27
fordított fekvő: 28/26
guggolás: 28/27
térdfelhúzás: 32/28
guggolás: 32/28
súlyozott hasprés: 35/33
guggolás: 29/26
Nem tudom, hogy ez az eredmény mennyire jó, gyanítom, hogy semennyire, de mindjárt utánanézek. Jól ki vagyok facsarva.
Megnéztem, a régi eredményekhez képest az elején nagyon-nagyon rontottam, szinte ijesztően, ezzel szemben kb. a 3.-4. körtől már jobbak az eredményeim, egyenletesebb az egész. Vagy jobban beosztottam az erőmet, mint szoktam, vagy erősebb vagyok, csak fáradtabb is. Remélem, hogy az utóbbi.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Azt hiszem, szükségem valami e-mail címre vagy hasonlóra, mert nem tudok neked üzenetet küldeni :( írj az angelocska@gmail.com - ra hogy lássam a címed.

    VálaszTörlés