2012. január 16., hétfő

01.16 kondinap

Ma kihúzták a fájós fogamat. Ez után a számomra szörnyen fájdalmas és kellemetlen akció után elhatároztam, hogy pihenőnapot tartok, nincs mese. Hazafelé beugrottam anyuért az edzőterembe, hogy majd együtt hazamegyünk. Volt neki még hátra legalább egy órája, én meg persze nem bírtam magammal: átöltöztem és már kezdtem is. Kb. 20 percnyi taposás szerepelt bemelegítésképpen és egyben nagyon jó kis fenékedzésként is, én legalábbis úgy éreztem. Ezután lábnap. Hajlító 15kg-val, feszítő 20-szal, 4*15 szuperszettben, legalábbis azt hiszem, ez az, amit úgy hívnak.Combközelítő-távolító 1*15-15 bemelegítés kisebb súllyal és 4*15-15 utána. Ezután még 50 rugóztatott combközelítő, majd még egyszer 15 még eggyel nagyobb súlyon.Eddig az ötödik lyukban volt, most már a hatodikba kell tennem. Hogy ez kilóban mennyi, azt sajnos nem tudom. A távolítónál is az ötödikre állítottam. Lábtoló-sétáló kitörés szuperszett követte, 1*15 lábtoló 60 kilóval, 4*15 80 kilóval. Ezek közé 20-20 lépésnyi kitörést iktattam, 10 kilogrammnyi kézisúllyal felszerelkezve, összesen 100 lépést. Végül egylábas vádlizással zártam, 4*15-tel lábanként, 5 kg-s kézisúllyal. Mivel anyu már ott toporzékolt, így nem maradt idő zárókardióra, ennyivel kellett megelégednem.

Ez volt a napi edzés a pihenőnapon. Mert nem férek a bőrömbe, azért. De jó volt és pillanatnyilag nagyon jól elvonta a figyelmemet a fájdalmaimról. Holnap reggel megyek megint, felsőtest-nap következik. Azt nem ígérem, hogy egy kis taposás nem lesz, mert nagyon megtetszett a gép...

1 megjegyzés:

  1. Hú, ha nem kezd el vérezni a fogad helye, akkor ok... ma én is kiedzettem magam, tegnap pihenőnapom volt és utána mindig úgy érzem, hogy annyit mozognék, hogy azzal a világot is meg lehetne váltani... :) használtam a tabata időzítőt és nagyon jó volt!!!

    VálaszTörlés