2012. január 22., vasárnap

01.22 hegyi kisfutás és lépcsőzés

Egy ismerőssel és a fiával indultunk futni, ahogy jó előre megbeszéltük. Sajna a kissrác nem volt elemében, így nagyrészt gyalogolt. Ez azzal a következménnyel járt, hogy mindig meg kellett állni, hogy megvárjuk és lehetett idegeskedni, hogy megfázik. Megértem persze, hogy mindenkinek van rossz napja, de azért picikét zokon esett, mert egyébként nagyon jól esett a futás a hegyen a hóban. Szép volt és miután bemelegedtem, cseppet sem éreztem a hideget, kivéve, mikor egy dombon vágtáztam lefelé és a széltől könnybe lábadt a szemem. Megtehettünk egy olyan 5-6-7 kilométert, nem tudom, hogy mennyi lehetett, és út közben felfutottunk a 200 lépcsőn, ami szerintem 187 lépcső, de ez lényegtelen. Futás után visszatértünk és még kétszer együtt fel a tetejére, kis szünetekkel, majd ők hazaindultak és én még kétszer újra felfutottam. Ezután hazamentem én is. Jó volt és megbeszéltem a következő közös alkalmat, megvan az inspiráció. Reggel az edzőteremben nyitok holnap, ma még lehet, hogy edzek egy Bodyrock-t, mert az az ugróköteles tetszik, de semmi sem biztos. Most eléggé elfáradtam.

Mégiscsak akadt még ráérős időm és mindjárt indulok sütievészetre és keveselltem a reggeli futást, úgyhogy ennyi idő után újra Zuzanával tornáztam.  Próbáltam real-time-ban végezni az edzést, de nem igazán ment: az elején folyton elrohant a tempóm mellett, nem győztem teperni utána, aztán később nem győztem várni rá. Persze nagyon nagy arcom ne legyen: mivel egyetlen pisztoly-guggolást sem tudok megcsinálni (na jó, egyet, ha a sarkam alá van támasztva), így addig mentem le, ameddig tudtam, azaz kb. derékszögig szerintem, de legalább 10-esével nyomtam végig. A bomb diverben kb ott álltam át beginnerre, ahol ő, viszont a burpee-ket végig bírtam. Kb két perccel hamarabb végeztem nála, mert a végére eléggé elhúztam. Lett volna több is, csak néha megvártam, mert nem voltam benne biztos, hogy mi jön. Még mindig jobb kondiban van nálam, de meglehetősen sokat szedett magára, most olyan kis husi lett. Remélem hamar visszatalál a korábbi, szirén-kondiba. Az edzés élvezhető volt, jó lesz, hogy lesz Lisa-t mivel/kivel váltogatni. Nálam nincs abszolút kedvenc, imádatos edző, sok mindenkit kedvelek, így őket is, mindkettőjüket. Nem tudom és nem is akarom összehasonlítani, csak örülök, hogy edzésdömping lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése