2012. január 5., csütörtök

01.05 BR 3. nap

Délelőtt aludtam az utolsó éjszakásom után, aztán fél délután magamat bíztattam, hogy kezdjem már el az edzést, de a tegnapi szenvedésem annyira elrettentett, hogy csak mostanra sikerült végeznem. Úgy féltem tőle, mint kezdetben minden egyes Bodyrock, vagy Insanitys edzés előtt, mikor tudtam, hogy nagyon fog fájni és nagyon fogok szenvedni. Ehhez képest ez a mai nem is volt akkora borzalom. Az egész Bodyrock-közösség vadul háborog, mert Lisáék annyira megbonyolítják a gyakorlatokat, hogy több időt vesz igénybe betanulni, mint maga az edzés és közben is gyakran bekavarodunk. Én is. Igaza van azoknak, akik azt mondják, hogy nem kell 12 különféle gyakorlat, hanem inkább csak négy és három környi ismétlés. Sor kerül így is mindenre, csak nem egy nap alatt. A facebook-on már meg is jelent az ígéret, hogy a következő egyszerűbb lesz, úgyhogy rettentő lelkesen várom.
A mai edzésből csak Lisa adagját végeztem el, a Sean-é már sok lett volna a jóból, így valószínű holnapra marad. Holnapra egyébként konditerem is be volt tervezve és az aktuális napi workout és rengeteg-rengeteg tanulás...úgyhogy fogalmam sincsen róla, hogy hogy lesz ez így.

Miközben ezen méláztam, mégiscsak megcsináltam Sean programját is. Nincs lemaradás! Igencsak könnyítettem, úgyhogy egészen tűrhető lett az eredmény. És ha az, hogy a gázóra a helyén maradt végül, na szóval ha az is eredménynek számít, akkor meg egyszerűen szuperül ment.

Day 3 of the 30 Day Challenge – International Love Workout
Eredmények(50-10-es intervallok, 12 kg-s homokzsák):
  1. Superman Push-ups: 17 
  2. Elevated Push-up’s & L&R knee to elbow touch with the Swiss Ball: 6 
  3. Squat & Press with Sandbag: 21 
  4. Ugi Clean & Press + Jump Forward + 3 x Squat Jumps: 5
  5. Reverse Pull-Ups on Dip Station: 21 
  6. Side Jump Burpee + 2 knee to elbow Oblique Abs + Tuck Jump Centre (Alternate Sides): 6 
  7. Forward Lunge + Side Lunge + Knee Lift. (Alternate Legs) with Sandbag: 10
  8. Ugi Ball Push-up & Burpee + Sumo L&R Knee Touch: 7 
  9. Tricep Dip + Kickout V Abs with the  Dip Station: 7 
  10. Overhead Abs with Sandbag: 10
  11. Sandbag Shoulder Lift + Squat + Switch Shoulder Press with Sandbag: 8
  12. Speed Run: 190
Megjegyzések, módosítások:  A második feladatnál a labda nagysága, puhasága galibát okozott, konkrétan folyton lepotyogtam róla. Kellene egy kisebb. Azokat a feladatokat, ahol az ugi volt előírva, az öt kilós szatyrocskámmal végeztem. A reverse push up-ot még mindig nagyon lefinomítva végzem, teljesen kezdő-verziós, de lábemelésseel csináltam szégyenemben. A burpee-s fekvőtámaszosnál csaltam, az előbb tünt fel, hogy kihagytam belőle a térdérintéseket. A tolódzkodás még mindig nagyon nem megy, de nem adom fel, alig hajlítva, vagy kis lábtámasszal, de rendületlenül nyomom. Aztán majd egyszer csak... A felülések száma is csalódást okozott nekem, remélem, hogy legközelebb jobb lesz. Azt hiszem, hogy ennyi hozzáfűznivalót találtam. Ja igen, azért akadtak nagyon-nagyon kellemes feladatok is. szeretek kitörni, guggolni, kinyomni.

Eredmény: 11:47:50
Jó kis time challenge volt. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy nem bírtam a homokzsákkal végigvinni. Az első 15-öt még igen, a low jack press-t, de a következőnél kiderült, hogy én oldalra fel nem emelek 12 kilót, de olyannyira nem, hogy csoda, ha megrezzenteni tudom. Ezt 5 kilós kézisúllyal végeztem. Jött a feldobálós-guggolós a homokzsákkal ismét, az ment. Végül a féllábon guggolós-felnyomósnál megint elővettem az öt kilót, de itt egy kicsit kevésnek éreztem, míg a 12-t túl soknak. Ezért nem hülyeség a konditerem.
Most már tényleg ennyi mára, főleg, hogy közben holnap lett. Összekapom magam és ágyba bújok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése