2012. január 3., kedd

01.03 BR 30 napos challenge első nap

Fit Testet végeztem a Bodyrock-ban. Úgy tűnik, próbálnak egy ilyen Insanitys irányvonalra átállni, egyenlőre elég jól sikerült. Nagyon kíváncsi leszek a későbbiekre, a mai Fit Test-től mindenesetre majd kiköptem a tüdőmet. Legközelebb már lesz energiám többször is végigcsinálni, most szét voltam peregve ettől is. Nagyon ellustultam most pár nap alatt és az ünnepek alatt rajtam maradt két és fél kiló, amitől záros határidőn belül szeretnék megszabadulni.

Eredmények (50-10-es intervallok):


Squat Jump - 39
Push Ups - 23
Burpees - 13
High Knees - 166
Switch Lunges - 45
Tuck Jumps - 20 (Ezt és az előzőt véletlenül felcseréltem.)
Straight Abs - 19
Ezt az eredményt fogom hamarosan összehasonlítani egy sokkal jobbal. És most rohanok dolgozni. Ja és vizsgaidőszak is van. Kemény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése