2011. június 30., csütörtök

06.30 épp ideje: előtte-közben képek

Ma próbáltam elmélyedni az időrendes módszerben, de lusta voltam, kedvetlen és egyszerűen nem ment, így szabadságra mentem a napirend alól holnapig. Nem csináltam sok mindent, kiolvastam a könyvem, szotyiztam, ettem, a lakást azért rendbe raktam nagyjából és volt időm képeket készíteni és keresgélni. Az első kép két évvel ezelőtt készült, egy nyaraláson. A többi ma, itthon. Uhh, borzalmasan zsíros voltam, soha többé nem szeretnék így kinézni. Persze még most is jócskán van alakítanivaló rajtam, de a legrosszabbon túlvagyok. Azok a combok! Ma is ez az érzékeny pontom, a fenekem és combom nem megy úgy lefelé, ahogy én azt elképzelem. Elnézve ezt a képet, mégis nagyon meg vagyok elégedve. Ja és egy kis szín nagyon rám férne. 
Mindjárt tornázom a Jillian: Ripped in 30, azon belül is a harmadik hetet, mert az a kedvencem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése