2011. június 28., kedd

06.28 Insanity anyuval

A mai napom elég érdekesen alakult. Egy egész nagy halom mindent akartam csinálni, aztán reggel és kora délután olyan borzasztó, hiedg, esős idő volt, hogy nem mentem sehova és nem csináltam semmit. Akkor aztán mozgásba lendültem és elmentem anyuhoz, tornáztunk, onnan a Tescoba, vissza, hajfestés mindkettőnknek, haza, kaja és mindjárt alszi. Az esti kajám majdnem szenzációs lett, zöldsaláta ezerminden-jóval, de sajnos ez lett a veszte. Túl sokféle jó volt rajta, kioltották egymást, nem is volt időm megérezni egy ízt, már jött a következő. Zöldségek, gomba, cukkini, cottage, feta, polip, dió, kapor...túl sok. Azért lefotóztam és mint minden Vera-féle kaja, ez is ronda és finom.
Anyunak bemutattam az Insanityt, picit fel is bosszantott, mert mukk nélkül végigcsinálja és nem is ez a baj, hanem hogy szerintem nem ad bele mindent, pedig csakis úgy érdemes. A fene tudja, lehet, hogy csak az irígység. Nem hiszem azért. Jahh, egyébként a szokásos plyometric cardio circuit került terítékre. A napi kaja-mennyiség egész jó, az elosztás már nem annyira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése